Пошуковий запит: (<.>A=Крутова Н$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 18
Представлено документи з 1 до 18
|
1. |
Крутова Н. Освітня мережа "Щоденник.ua" як інформаційне шкільне середовище в організації навчально-виховного процесу [Електронний ресурс] / Н. Крутова // Нова педагогічна думка. - 2013. - № 2. - С. 174-177. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2013_2_45
|
2. |
Крутова Н. І. Комп'ютерна телекомунікація як засіб розвитку інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів у системі післядипломної педагогічної освіти [Електронний ресурс] / Н. І. Крутова // Вісник Запорізького національного університету. Педагогічні науки. - 2013. - № 2. - С. 126-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vznu_ped_2013_2_22
|
3. |
Крутова Н. Використання технології синквейнів у процесі розвитку інформаційно-комунікаційної компетентності слухачів курсів підвищення кваліфікації [Електронний ресурс] / Н. Крутова // Нова педагогічна думка. - 2014. - № 2. - С. 194-197. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2014_2_58 На прикладі використання технології синквейнів на курсах підвищення кваліфікації (вчителі математики) на базі Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти простежено здатність слухачів узагальнювати потік інформації, викладати свої ідеї з модуля “Інформаційно-комунікаційні технології”, передбачати свої можливості щодо використання інформаційно-комунікаційних технологій. Узагальнено відповіді вчителів на питання: як можна охарактеризувати інформаційно-комунікаційну компетентність (ІКК) за допомогою технології синквейну: більшістю респондентів визначено компетентність як корисну, захоплюючу, повчальну тощо. З точки зору дій інформаційно-комунікаційну компетентність розуміють як можливість вдосконалення, забезпечення та акумуляції знань. З допомогою синквейну визначено ставлення вчителів до розвитку ІКК, що впливає на позитивну мотивацію для підвищення кваліфікації; розвиток професійних навичок. Резюмовано, що слухачі на емоційно-образному рівні приходять до висновку, що інформаційно-комунікаційна компетентність – це професійність, прорив, досвід, грамотність, здатність до роботи, творчість тощо.На примере использования технологии синквейнов на курсах повышения квалификации (учителя математики) на базе Ровенского областного института последипломного педагогического образования прослежена способность слушателей обобщать поток информации, излагать свои идеи по модулю “Информационно-коммуникационные технологи”, предусматривать свои возможности по использованию информационно-коммуникационных технологий. Обобщены ответы учителей на вопрос: как можно охарактеризовать информационно-коммуникационную компетентность (ИКК) с помощью технологии синквейна: большинством респондентов определена компетентность как полезная, увлекательная, поучительная и др. С точки зрения действий информационно-коммуникационную компетентность понимают как возможность совершенствования, обеспечения и аккумуляции, знаний. С помощью синквейна определено отношение учителей к развитию ИКК, что влияет на положительную мотивацию для повышения квалификации, развитие профессиональных навыков. Резюмировано, что слушатели на эмоционально-образном уровне приходят к выводу, что информационно-коммуникационная компетентность - это профессионализм, прорыв, опыт, грамотность, способность к работе, творчество и т.д.The article deals with the use of cinquain technology in the development of information and communication competence of training course participants as one of the mechanisms for innovative anticipation and provision of forward-looking postgraduate education.
|
4. |
Крутова Н. Модель розвитку інформаційно- комунікаційної компетентності вчителів математики у системі післядипломної освіти [Електронний ресурс] / Н. Крутова // Нова педагогічна думка. - 2016. - № 2. - С. 68-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2016_2_19
|
5. |
Избаш М. Ю. Анализ напряженно-деформированного состояния цилиндрической оболочки, подкрепленной шпангоутами [Електронний ресурс] / М. Ю. Избаш, Н. А Крутова // Збірник наукових праць [Полтавського національного технічного університету ім. Ю. Кондратюка]. Серія : Галузеве машинобудування, будівництво. - 2016. - Вип. 2. - С. 87-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpgmb_2016_2_13
|
6. |
Избаш М. Ю. Целесообразность ревитализации железобетонных элеваторов [Електронний ресурс] / М. Ю. Избаш, Н. А. Крутова // Науковий вісник будівництва. - 2015. - № 4. - С. 67-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvb_2015_4_18
|
7. |
Избаш М. Ю. Оптимизация технологии усиления стен сборных железобетонных элеваторов [Електронний ресурс] / М. Ю. Избаш, Н. А. Крутова // Науковий вісник будівництва. - 2016. - № 2. - С. 196-200. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvb_2016_2_44
|
8. |
Избаш М. Ю. Сравнительный анализ определения нагрузок по Еurocode и украинским нормам для железобетонных силосов [Електронний ресурс] / М. Ю. Избаш, Н. А. Крутова // Науковий вісник будівництва. - 2016. - № 3. - С. 121-124. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvb_2016_3_29
|
9. |
Крутова Н. А. Оценка влияния температурных воздействий на элеваторные сооружения при усилении стен силосов шпангоутами [Електронний ресурс] / Н. А. Крутова // Системи обробки інформації. - 2017. - Вип. 1. - С. 115-118. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soi_2017_1_23 Одним из методов реконструкции элеваторных сооружений является усиление стен силосов с помощью шпангоутов. Выполнена оценка влияния температурных воздействий на элеваорные сооружения в зависимости от расположения шпангоутов. Поставленная задача решалась при условии линейной теплопроводности материалов, с граничными условиями в виде температуры наружного воздуха и температуры зерновой массы внутри силоса. Выполнен анализ полученных данных и оценка влияния температуры на стены силосов и зерновую массу.
|
10. |
Крутова Н. Визначення та оцінювання рівня розвитку інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів [Електронний ресурс] / Н. Крутова // Нова педагогічна думка. - 2018. - № 2. - С. 46-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2018_2_12
|
11. |
Крутова Н. Інтеграція інформаційно-комунікаційних технологій у систему підвищення кваліфікації педагогічних працівників [Електронний ресурс] / Н. Крутова // Нова педагогічна думка. - 2019. - № 1. - С. 34-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2019_1_9
|
12. |
Крутова Н. Формування мотивації професійного розвитку вчителів у сфері ІКТ [Електронний ресурс] / Н. Крутова // Нова педагогічна думка. - 2020. - № 1. - С. 32-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2020_1_8
|
13. |
Крутова Н. Критерії, показники та характеристика рівнів розвитку інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів математики [Електронний ресурс] / Н. Крутова // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Педагогічні науки. - 2016. - № 3. - С. 216-221. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdup_2016_3_46
|
14. |
Тимчина Н. Колективна робота учнів закладів загальної середньої освіти із застосуванням віртуальної дошки в умовах дистанційного навчання [Електронний ресурс] / Н. Тимчина, В. Тимчина, Н. Крутова // Нова педагогічна думка. - 2021. - № 2. - С. 64-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2021_2_14
|
15. |
Крутова Н. Імовірнісно-статистична змістова лінія у продуктивному навчанні шкільної математики [Електронний ресурс] / Н. Крутова // Нова педагогічна думка. - 2021. - № 3. - С. 111-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2021_3_23
|
16. |
Крутова Н. Професійний саморозвиток учителя сучасної школи [Електронний ресурс] / Н. Крутова, Н. Тимчина, В. Тимчина // Нова педагогічна думка. - 2022. - № 1. - С. 15-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2022_1_5
|
17. |
Тимчина Н. Формування компетенцій та компетентностей учнів у процесі навчання інформатики [Електронний ресурс] / Н. Тимчина, В. Тимчина, Н. Крутова // Нова педагогічна думка. - 2022. - № 3. - С. 41-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2022_3_8
|
18. |
Крутова Н. Технологія case-study у продуктивному навчанні математики в Новій українській школі [Електронний ресурс] / Н. Крутова, Н. Тимчина, В. Тимчина // Нова педагогічна думка. - 2023. - № 1. - С. 26-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2023_1_7
|